nipplepot

NipplePot, David Perreko’s and Dea Woon Kang’s shared alter-ego, sets the basis for a sono-visual dis-order, a noisostrobe-crackled transparency, and a continuous travel through a mixed-up landscape made from the various aesthetic features that fight with each other inside their minds. Constantly working around expected coincidences, the whims and errors arising from a permanent oscillation in a false-equilibrium system are their principal source of excitement.
The sounds consist of inaudible low-frequency constructions and deconstructions, shrill treble registers, and weird audible sensations beyond any possible coherent description. Visually speaking, they combine simple objects with a little technology, methacrylate objects which resolve into images that weld to the clangorous sonic argument.
NipplePot, o lo que es lo mismo David Perreko y Dea Woon Kang, asienta las bases del des-concierto sonovisual, de la estroboscopía ruidérrima, la transparencia celofánica y el movimiento continuo a través de un paisaje heterogéneo compuesto por las múltiples facciones estéticas en lucha dentro de las mentes de sus componentes. Negociar constantemente con previstas intervenciones de casualidades, caprichos y errores es la principal fuente de excitación.
En lo sonoro, construcciones y deconstrucciones de graves inaudibles, agudos de registro clasificado y extrañas sensaciones auditivas de coherencia indescriptiblemente posible; en lo visual, combinaciones de elementos simples, poca tecnología y edificaciones de metacrilato que resuelven imágenes que se mezclan y acompañan la estrepitosa argumentación sonora.

Link: NipplePot